باربري آموت بار نيسان بار وانت بار باربري آموت بار نيسان بار وانت بار .

باربري آموت بار نيسان بار وانت بار

باربري قزوين

باربري قزوين

براي حمل محموله هاي توليدي و صنعتي در شهر قزوين مي توانيد از باربري قزوين آموت بار استفاده كنيد. باربري آموت بار تمام خدمات باربري را به صورت شبانه روزي به متقاضيان امور باربري ارائه مي دهد.

شهر قزوين يكي از شهرهاي مركز ايران است كه در مسير ارتباطي بين شرق به غرب و جنوب به شمال قرار دارد. اين شهر از لحاظ آب و هوا داراي هواي معتدل است و در اطراف شهر قزوين محصولات كشاورزي مانند انگور، گيلاس، آلبالو كه با محيط كوهستاني سازگار است، وجود دارد.

براي ارتباط با اين باربري قزوين مي توانيد با شماره تلفن 09192796992 حاصل فرماييد.

شهر قزوين از لحاظ فرهنگي، هنري و تاريخي داراي پيشينه ديرينه اي است و مكان هاي تاريخي آن به ثبت جهاني رسيده و جزو جاذبه هاي گردشگري اين شهر محسوب مي شود. همچنين از نظر فرهنگي به پايتخت خوشنويسي، شعر، ادبيات و طنز فكاهي ايران معروف است.

توليد و پخت انواع شيريني خانگي يا كارگاهي، از مهم ترين كسب و كارهاي ساكنان شهر قزوين است كه به سراسر ايران ارسال مي شود و باقلواي مخصوص قزوين شهرت جهاني دارد.

باربري قزوين با نيسان بار

نيسان بار يكي از پركاربردترين ماشين باربري در كشور است كه تا حدود 2 تن بارهاي مختلف را مي تواند جابجا كند. نيسان بار در باربري قزوين تمام امور باربري مانند حمل خرده بار، حمل وسايل سنگين، حمل اثاثيه منزل را به صورت بين شهري و درون شهري انجام مي دهد.

در اين باربري نيسان بار برگشتي نيز جزو خدمات آن محسوب مي شود. درباره نيسان بار برگشتي لازم است بدانيد هنگامي كه با اين ماشين باربري، حمل بار انجام مي شود، به علت اينكه در مسير برگشت خالي نماند، براي بارگيري مجدد اعلام بار مي شود و مشتريان كه از باربري نيسان بار برگشتي استفاده مي كنند، هزينه باربري كمتر را پرداخت خواهد كرد.

در باربري قزوين تمام امور باربري با بالاترين كيفيت و به صورت كاملا ايمن با انواع ماشين باربري انجام مي شود.

پيشينه صنعتي قزوين به دوره صفويه بازمي گردد، در حال حاضر با ساخت شهرك هاي صنعتي متعدد نقش اساسي در صنعت كشور ايفا مي كند و به علت نزديكي اين شهر به شهرهاي تهران و البرز، از موقعيت ويژه اي برخوردار است.

با توجه به موارد ذكر شده، استفاده از يك باربري ايمن و معتبر ضرورت پيدا مي كند، بنابراين پيشنهاد مي شود با سامانه آموت بار تماس گرفته و براي حمل بار در قزوين اعلام بار كنيد. باربري قزوين تمام امور باربري را با بالاترين كيفيت و قيمت مناسب ارائه مي دهد.


برچسب: باربري قزوين،باربري،نيسان بار،آموت بار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۲:۱۸ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)

باربري شهرك صنعتي پايتخت تهران

باربري شهرك صنعتي پايتخت تهران تحت نظارت شركت دي بار انجام مي شود.

شهرك صنعتي پايتخت يا علي آباد يكي از شهركهاي صنعتي استان تهران است كه در سال 1370 در محدوده شرق استان تهران يعني در حدود 45 كيلومتري شهر تهران و به مساحت 370 هكتار ساخت آن شروع شد و زمين صنعتي آن نيز 245 هكتار است و واحدهاي صنعتي زيادي در آن به فعاليت مشغول هستند.

محصولات توليدي اين شهرك بوسيله ماشين هاي باربري سنگين و سبك به شهرهاي دور و نزديك ارسال مي شود. توليدكنندگان اصناف در اين شهرك سالهاست كه با اين شركت همكاري مي كنند و اين رابطه كاري طولاني مدت حاكي از تعهد، مسئوليت پذيري، نظم، وقت شناسي و انصاف اين شركت در امر باربري است.

در اين مقاله قصد داريم با اين شهرك بزرگ صنعتي و خدمات باربري در آن بيشتر آشنا شويم پس ما را در سفر به شهرك صنعتي پايتخت تهران همراهي كنيد.

آشنايي با شهرك صنعتي پايتخت تهران

اين شهرك صنعتي در شهرستان پاكدشت استان تهران واقع شده است و در محور تهران به گرمسار بعد از پاسگاه شريف آباد قرار گرفته است.

فاصله شهرك صنعتي پايتخت (علي آباد) تا ميدان آزادي تهران در حدود 70 كيلومتر است كه چيزي در حدود 70 دقيقه نيز زمان مي برد تا اين مسير طي شود.

صنايع مستقر در اين شهرك شامل صنايع غذايي، فلزي، نساجي، برق و الكترونيك، سلولزي، لاستيك و پلاستيك، تراشكاري، قطعات خودرو، شيميايي، كاني غير فلزي، قالب سازي، ريخته گري، بلور و شيشه و … مي باشد.

شهرك صنعتي هاي ديگري هم نزديك به اين شهرك صنعتي هستند كه شامل شهرك صنعتي خوارزمي، شهرك صنعتي ايوانكي، شهرك صنعتي شريف آباد و عباس آباد است.

باربري شهرك صنعتي پايتخت تهران

از آنجا كه شركتها و واحدهاي صنعتي و صنفي زيادي در شهرك صنعتي پايتخت وجود دارند پس باربري به اين شهرك بسيار مهم است.

مواد اوليه اي كه وارد اين شهرك مي شوند و محصولاتي كه توليد مي شوند و بايد از شهرك خارج شده و به دست مصرف كننده يا فروشندگان و يا كارخانجات و كارگاههاي موردنظر برسند.

برخي شركتها باربري مخصوص خودشان را دارند كه لوگوي شركت بر روي ماشين هاي باربري شان حك شده است و حقوق رانندگان نيز توسط خود شركت پرداخت مي شود.

اين روش از باربري براي شركتهاي بزرگ به صرفه است ولي براي شركتها، كارگاهها و واحدهاي صنفي كوچك كه بار كمتري در روز ارسال مي كنند صرفه اقتصادي ندارد. اين واحدهاي صنفي كوچكتر از خدمات باربري شركتهاي باربري استفاده مي كنند.

شركت دي بار سالهاست كه با كارگاهها و واحدهاي توليدي شهرك صنعتي پايتخت همكاري دارد و بدليل حسن انجام كاري كه در اين مدت نشان داده است مشتريان وفاداري از اين شهرك براي خود جذب نموده است. 


برچسب: باربري،باربري تهران،نيسان بار،باربري دي بار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۷:۱۶ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)