باربري آموت بار نيسان بار وانت بار باربري آموت بار نيسان بار وانت بار .

باربري آموت بار نيسان بار وانت بار

باربري بادرود كاشان

باربري بادرود

باربري بادرود كاشان تحت نظارت نمايندگي اصفهان شركت دي بار انجام مي شود.

بادرود شهري مذهبي تاريخي است كه در 135 كيلومتري اصفهان و بين شهرهاي كاشان، نطنز و اردستان واقع شده است. تمدن اين شهر به شش هزار سال قبل برمي گردد و شواهد آن هنوز هم در اطراف اين منطقه موجود است.

موزه رهگشا، مسجد آدينه، عمارت سرهنگ، حمام تاريخي نوغه، آب انبار جامعي و بارگاه آقا علي عباس و سيدمحمد از ديدني ها و جاذبه هاي اين شهر است.

جمعيت اين شهر 13120 نفر و مساحت آن 3600 كيلومترمربع است. در اين مقاله سعي داريم با اين شهر تاريخي و زيبا و باربري در اين شهر بيشتر آشنا شويم پس با ما همراه باشيد.

باربري بادرود كاشان به اصفهان

از بادرود تا اصفهان دو مسير وجود دارد:

  • مسير يك : 163 كيلومتر و به مدت دو ساعت
  • مسير دو : 224 كيلومتر و به مدت دو ساعت و 39 دقيقه

اصفهان شهري بزرگ و پرجمعيت و توريستي است كه فاصله چنداني با شهر بادرود ندارد پس مي تواند بازار خوبي براي محصولات كشاورزي، دامپروري، توليدي، صنعتي و كارگاهي اين شهر باشد.

باربري دي بار در هر ساعت از شبانه روز و هفت روز هفته آماده ارائه خدمات باربري سبك بار شامل نيسان بار و وانت بار و ماشين هاي سنگين مي باشد. كافيست با شماره هاي اين شركت تماس بگيريد.

صدور بيمه نامه براي كليه بارها

شركت دي بار با سالها تجربه در زمينه باربري خدمات صدور بيمه نامه و بارنامه مجزا براي كليه بارها را به مشتريان خود ارائه مي دهد. اين شركت حتي خرده بار و كنارباري را نيز به درخواست مشتري بيمه مي كند تا خيال او را از بابت صدمات احتمالي و جبران خسارت راحت كند.

حمل اثاثيه منزل از بادرود

با توجه به اينكه اين شهر در نزديكي شهرهاي بزرگي چون اصفهان، كاشان و نطنز است جابجايي ميان اين شهرها بسيار صورت مي گيرد. بسياري به دليل ادامه تحصيل، شغل و يا دلايل ديگر از اين شهر به شهرهاي بزرگتر نقل مكان مي كنند.

حمل اثاثيه منزل اگر در حجم و مقدار محدود باشد بهترين وسيله براي حمل آن نيسان بار است زيرا كرايه حمل كمتري نسبت به ماشين هاي بزرگتر نظير خاور دارد ولي اگر حجم اثاثيه زياد است مجبور هستيد از خاور مسقف يا بدون سقف استفاده كنيد. البته در فصول باراني بهتر است از خاور مسقف استفاده شود.

شركت دي بار، مطمئن در حمل بار

اين شركت 28 نمايندگي فعال در مراكز استانها دارد كه چندين نمايندگي ديگر نيز در آينده اي نزديك به آن افزوده خواهد شد. تعداد رانندگان فعال ثبت نام شده در سامانه شركت دي بار به بيش از 65000 نفر مي رسد كه اين نشان از مديريت صحيح، خوش حسابي و اعتبار اين شركت دارد


برچسب: باربري ، خدمات باربري ،باربري دي ، باربري بادرود،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۵۹:۱۱ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)