باربري آموت بار نيسان بار وانت بار باربري آموت بار نيسان بار وانت بار .

باربري آموت بار نيسان بار وانت بار

عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار

عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار

عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار ، به مواردي گفته ميشود كه بر روي مدت زمان مورد نياز براي حمل بار تاثير گذار باشد.

بهتر است تا پيش از درخواست ماشين از عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار اطلاع داشته باشيد تا در حمل بار با مشكل مواجه نشويد .

براي حمل بسياري از كالا ها نظير: مواد غذايي ، مواد اوليه ، تره بار و غيره زمان تحويل گرفتن بار در مقصد بسيار مهم است كه درصورتي كه بار با تاخير به دست گيرنده برسد خسارتي جبران نشدني به بار و يا كسب و كار شما وارد ميشود.

مدت زمان حمل بار به عوامل مختلفي مانند:

  • نوع ماشين باري
  • محل دقيق بارگيري و تخليه
  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم بار
  • زمان بارگيري

بستگي دارد كه در ادامه به صورت كامل تمامي عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار بررسي ميشود تا شمارا براي حمل باري بي دغده كمك كنيم.

در صورتي كه به دنبال حمل باري بدون نگراني و دغدغه هستيد ابتدا بايد باربري مطمئن شهر خود پيدا كنيد تا بتوانيد با اطمينان خاطر كامل از خدمات باربري استفاده كنيد.

نوع ماشين باري

يكي از مهم ترين عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار نوع ماشين باري است ، كه باعث ميشود تا برروي مدت زمان حمل بار تاثير داشته باشد.

ابتدا باتوجه به وزن و حجم كالا خود ميبايست ماشين باري مناسب كالا خود را انتخاب كنيد. هر كدام از ماشين هاي باري موجود در كشور از توان بارگيري و سرعت متفاوتي برخوردار هستند.

سريع ترين ماشين حمل بار در حمل و نقل هاي بين شهري نيسان وانت است كه نهايت توان بارگيري وزن باري به اندازه 2200 كيلو گرم را دارد.

محل دقيق بارگيري و تخليه

محل دقيق بارگيري در زمان درخواست ماشين حمل بار به باربري اعلام ميشود ، در صورتي كه خارج از شهر باشد و راننده مجبور به طي كردن مسافت بيشتري باشد هم هزينه حمل بار را افزايش ميدهد و هم مدت زماني كه براي تحويل بار در مقصد نياز است افزايش پيدا ميكند.

محل تخليه بار نيز همانند محل بارگيري قبل از حاضر شدن راننده در مبدا مشخص ميشود و در صورتي كه محل دقيق تخليه خارج از شهر باشد هم با هزينه حمل بيشتري روبرو خواهيد بود و هم بايد انتظار مدت زمان بيشتري را براي تحويل گرفتن بار خود داشته باشيد.

براي استفاده از نيسان وانت بين شهري ميتوانيد به صفحه وانت بار بين شهري مراجعه كنيد.

نوع بار

رانندگان ماشين هاي باري در صورتي كه كالاي حساسي را بارگيري كنند براي حفظ امنيت بار مجبور به حركت با سرعت پايين تري هستند تا به بار آسيب وارد نشود.

در فرايند حمل و نقل احتمال وقوع حادثه وجود دارد در نتيجه بهتر است تا براي جبران خسارات احتمالي ، از بيمه باربري استفاده كنيد تا با خيالي آسوده حمل بار را انجام دهيد. 


برچسب: باربري،نيسان بار،وانت بار بين شهري،باربري نيسان بار ماموت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۴:۰۰ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)

باربري شبانه روزي

شركت باربري داخلي و بين المللي آموت بار با بيش از يك دهه تجربه در زمينه حمل و نقل بار و ترخيص كالا و ارائه ماشين آلات ساختماني و عمراني و همچنين مديريت پروژ هاي عمراني در كشور.  با در اختيار داشتن نيزوهاي مجرب و متخصص كه تجربه سال ها اشتغال در شركت هاي حمل و نقل تراز اول كشور در رده هاي مديريتي را دارا مي باشند ، و همگام با آخرين سياست هاي اقتصادي جمهوري اسلامي ايران در رابطه با وانين و مقررات حمل و نقل بار ، ترانزيت كالا ، ترخيص كالا و ساير استاندارهاي موجود در حال اائه خدمات به كلان شهرهاي مهم و برخي شهرستان ها مي باشد.

خدمات باربري آموت بار:

باربري تهران به مشهد

باربري تهران به اهواز

باربري تهران به تبريز

باربري نيسان بار تهران

درباره آموت بار

آموت بار را مي توان كامل ترين سامانه حمل و نقل بار بصورت باربري ، وانت بار ، ماشين آلات ساختماني و عمراني ، ترانزيت داخلي و بين المللي و ترخيص كالا دانست. زيرا آموت بار با تكيه بر تجربه هاي بالاي خود و بكارگيري نيروهاي توانمند در همين زمينه و نياز مشتري توانسته تمامي خدمات نام برده را با بالاترين كيفيت به متقاضيان خود ارائه دهد.

شركت آموت بار علاوه بر كلان شهر تهران كلان شهرهاي مهم كشور را نيز تحت پوشش كامل اين خدمات قرار داده است. آموت بار در نظر دارد در آينده نه چندان دور با افتتاح دفاتر خود در برخي كشورهاي مهم همانند تركيه ، روسيه ، گرجستان ، چين و فرانسه كه تبادلات تجاري خوبي با كشور ما دارند ، خدمات خود را در عرصه بين المللي نيز گسترش دهد.

نمايندگي هاي آموت بار

آموت بار تا كنون توانسته 34 نمايندگي فعال در سراسر كشور برقرار كند. همچنين آموت بار به صورت باربري شبانه روزي آماده خدمات رساني به مردم مي باشد.

آموت بار در تلاش است كه با هزينه ي باربري بسيار پايين. مطمئن ترين و سريع ترين باربري را در اختيار عموم قرار دهد. يكي از ويژگي هاي مهم باربري آموت بار نسبت به باربري هاي ديگر كشور صدور بارنامه دولتي مي باشد.

همان طور كه مي دانيد بارنامه به منظور سند مالكيت براي صاحب بار مي باشد. بارنامه دولتي آموت بار به صورت كاملا سيستمي صادر مي شود و دخالت دست در صدور اين بارنامه بسيار كم مي باشد.

در كنار بارنامه ، آموت بار تمامي بارهاي خود با هزينه ي بسيار پايين بيمه مي كند. بيمه كردن بار به اختيار صاحب بار مي باشد و در صورت عدم نياز از طرف صاحب بار ، بار بيمه نمي شود.

پيشنهاد آموت بار بيمه كردن بار مي باشد. زيرا با هزينه ي بسيار پايين مي توانيد كل بار خود را بيمه كنيد تا در صورت . آسيب ديدگي بار بيمه تمامي خسارت وارد شده به بار را پرداخت كند.


برچسب: باربري،نيسان بار تهران،باربري شبانه روزي،باربري آموت بار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۴:۰۵ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)

باربري شهرك صنعتي شيراز

شهر شيراز كه مركز استان فارس و در قسمت جنوبي كشور واقع شده است پنجمين شهر بزرگ و پرجمعيت در ايران است و يكي از قطب هاي گردشگري ايران مي باشد كه همه ساله گردشگران ايراني و خارجي را به خود جذب مي كند. باربري شهرك صنعتي شيراز شامل خدمات باربري از اين شهركها به كليه نقاط دور و نزديك در ايران مي باشد.

خدمات باربري دي بار:

باربري مشهد به تهران

باربري اصفهان

باربري بندرعباس به تهران

باربري اهواز به تهران

باربري نيسان بار اصفهان

اين شهر در توليدات كشاورزي، دامپروري، صنعتي و صنايع دستي نيز بسيار فعال است و محصولات توليد شده در اين شهر به شهرهاي اطراف و ساير نقاط ايران و حتي به خارج از كشور صادر مي شود.

شركت باربري دي با بيش از دو دهه سابقه درخشان در زمينه سبك بار، باربري شهرك صنعتي شيراز به نقاط مختلف كشور را بعهده دارد. در اين مقاله به خدمات شركت دي بار در شهرك صنعتي شيراز خواهيم پرداخت.

باربري شهرك صنعتي شيراز

در واحدهاي توليدي و صنعتي شهرك صنعتي شيراز محصولات متنوعي توليد مي شود كه براي عرضه و فروش بايد به شهرهاي ديگر ارسال شوند. همكاري با يك باربري مطمئن و منصف براي اين واحدهاي صنعتي بسيار حائز اهميت است.

باربري دي كه سالهاست با اين واحدهاي صنعتي شهرك صنعتي شيراز همكاري داشته و دارد توانسته در امر باربري سبك بار اطمينان توليدكنندگان اين شهركها را كسب كرده و آنها را مشتريهاي دائم خود نمايد. كافيست يك بار مشتري باربري اين شركت باشيد تا براي هميشه با اين شركت در زمينه باربري همكاري نماييد.

پيشنهاد مي كنيم مقاله باربري شيراز را مطالعه كنيد.

خدمات كنارباري از شهرك صنعتي شيراز به تهران

خدمات كنارباري از آن دسته از خدمات باربري است كه طرفداران زيادي دارد به اين سبب كه با هزينه اي تقريبا نصف هزينه باربري عادي مي توان بارها را به مقصد موردنظر ارسال كرد البته به شرط اينكه حجم و وزن بار كم باشد و كل حجم نيسان بار را به خود اختصاص ندهد.

بارهايي كه به صورت كنارباري حمل مي شوند را هم مي توان بيمه كرد تا نگران صدمه به بار در طي مسير حمل و نقل نبود.

نيسان بار برگشتي شيراز

رانندگان نيسان بارهايي كه از شهر خود به شهرهاي ديگر بار حمل مي كنند براي بازگشت به شهر خود ترجيح مي دهند با ماشين پر برگردند تا برايشان سود بيشتري داشته باشد. اين رانندگان براي دريافت بار به شركتهاي باربري مراجعه مي كنند و تقاضاي بار برگشتي مي كنند.

اين روش نه تنها براي راننده سودمند است بلكه براي مشتريان سود بيشتري به همراه دارد زيرا با هزينه اي كمتر همان خدمات باربري عادي را دريافت مي كنند و اين بارها هم شامل بارنامه و بيمه نامه از سوي شركت باربري است. خدمات باربري بصورت نيسان بار برگشتي از آن خدماتي است كه خيلي مورد استقبال مشتريان قرار مي گيرد.

بيمه كردن بار

ارسال بار از شهري به شهر ديگر ممكن است با مخاطراتي همراه باشد بنابراين بيمه كردن بار كار عاقلانه اي به نظر مي رسد. هزينه بيمه بار در مقايسه با ارزش بار مبلغ ناچيزي است و ميتوان پس از ارسال بار خاطر آسوده داشت كه چنانچه براي بار اتفاقي بيفتد شركت بيمه خسارتهاي وارده را جبران خواهد كرد. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب: باربري،باربري نيسان بار،نيسان بار،باربري دي بار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۱:۵۲ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)

حمل اثاثيه منزل

حمل اثاثيه منزل از مهم ترين و حساس ترين خدمات باربري مي باشد. نوع بسته بندي، نوع بارگيري و باربري از جمله مواردي است كه مي توان در صورت عدم منظم و اصولي بودن بار، دچار خسارت شود. پس بايد تمامي مراحل باربري را به روش كاملا اصولي و مطمئن انجام داد تا در هنگام امور بارگيري و باربري دچار آسيب و خسارت نشود.

از خدمات باربري آموت بار:

باربري شيراز به تهران

باربري مشهد به تهران

باربري رشت به تهران

باربري بندرعباس به تهران

باربري نيسان بار

بسته بندي اصولي لوازم منزل نيازمند مهارت و قواعد اصي مي باشد كه ممكن بسيار از شما عزيزان از اين موارد مطلع نباشيد. شركت باربري آموت بار براي بسته بندي مطمئن لوازم منزل شما پرسنل بسته بندي ارسال مي كند. پرسنل بسته بندي با توجه به مهارت و سابقه خود لوازم منزل شما را با توجه به ابعاد با استفاده از نايلون هاي حبابدار و كارتن هاي مخصوص بسته بندي مي كنند.

استفاده و كمك از نيروهاي بسته بندي هم در زمان شما و هم در ميزان خستگي كمك بزرگي به شما مي كنند. همچنين اطمينان شما از آسيب نرسيدن به لوازم منزل دو چندان مي شود و با خيال راحت تري امور بارگيري و باربري را انجام مي دهيد.

بسياري از مردم با توجه به شرايط هاي مختلف مانند آب و هوا، محل كار، محل تحصيل و … محل سكونت خود را از يم شهر به شهرها و استان هاي ديگر كشور جابجا مي كنند. شركت باربري آموت بار با افتتاح 34 نمايندگي رسمي و دولتي آماده ارائه خدمات باربري در سراسر كشور به صورت شبانه روزي مي باشد. آموت بار با در نظر داشت امور حمل و نقل اثاثيه منزل و با استفاده از پرسنل بسته بندي تمامي امور را از 0 تا 100 به صورت كاملا حرفه اي و مطمئن انجام مي دهد.

شما مي توانيد براي دريافت خدمات باربري حمل اثاثيه منزل خود از شهرها و استان هاي مختلف كشور مانند حمل اثاثيه منزل تبريز، كرمان و … به صفحه تماس با ما سايت مراجعه نمائيد و پس از مشاوره با كارشناسان آموت بار ماشين مورد نياز خود را با توجه به حجم و وزن بار خود انتخاب نمائيد.

اتوبار حمل اثاثيه منزل از تهران به شهرستان

جابجايي بين شهرها نسبت به جابجايي‌هاي درون‌ شهري سخت‌تر است. شما بايد تمام مراحل اسباب‌كشي را طي كنيد و علاوه بر آن نيز در شهر مقصد به دنبال كارگرهاي حمل اثاثيه منزل بگرديد. چرا كه معمولا كارگران تهران با ماشين حمل بار همراه نمي‌شوند و از شهر بيرون نمي‌روند. مجموعه پيك آموت در اكثر موارد اين مشكل را براي مشتريان خود حل مي‌كند. در اين رابطه در بخش مرتبط با «كارگر مخصوص حمل اثاثيه منزل» توضيحات بيشتري ارائه خواهيم داد.

نكته‌ديگري كه در مورد حمل اثاثيه منزل به خارج از تهران وجود دارد، ماشين مورد استفاده است. بهترين وسايل نقليه براي اين كار خاورها و كاميونت‌ها هستند. براي اين كه بتوانيد اطلاعات جامعي در اين باره به دست آوريد، در قسمت بعدي توضيحات كاملي در مورد ماشين‌هاي مناسب براي حمل با توضيح داده‌ايم.

آموت بار همچنين مي‌تواند خدماتي در زمينه بسته‌بندي وسايل به شما ارائه دهد. از جمله تجهيزات مناسب بسته‌بندي مي‌توان به چسب‌ها، كارتن‌ها و پلاستيك‌هاي حباب‌دار اشاره كرد. همچنين در مجموعه آموت تكنسين‌هايي دارد كه به صورت تخصصي در زمينه بسته‌بندي فعاليت مي‌كنند. بنابراين مي‌توانند تمام وسايل را با توجه به نوع آن‌ها بسته‌بندي كنند. بسته‌بندي مهم‌ترين عامل براي پيشگيري از آسيب‌ رسيدن به وسايل منزل است.

به طور كلي همكاري با مجموعه‌اي حرفه‌اي در زمينه اسباب كشي و حمل اثاثيه منزل مزاياي بسياري دارد. كار شما در كوتاه‌ترين زمان ممكن انجام مي‌شود. وسايل شما آسيب نمي‌بينند. اهميتي ندارد كه خانه مبدأ و مقصد مورد نظر شما در كدام طبقه واقع شده است. به طور كلي آموت بار آسايش خاطر شما را هنگام اسباب‌كشي فراهم مي‌كند.


برچسب: خدمات باربري،حمل اثاثيه،باربري آموت بار،باربري نيسان بار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۸:۲۱ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)

باربري كاريز خراسان رضوي

خدمات باربري كاريز و كال سنگ استان خراسان رضوي توسط شركت باربري پيك آموت به صورت شبانه روزي و با بروزترين خدمات انجام مي شود. براي دريافت خدمات باربري كاريز و كال سنگ و ساير شهرهاي استان خراسان رضوي مي توانيد با شماره 05137608071 و 09156665639 تماس بگيريد و از خدمات شركت پيك آموت بهره مند شويد:

باربري اصفهان

باربري نيسان بار

باربري تهران به شهرستان

باربري رشت

باربري كاريز و كال سنگ به تهران

خدمات باربري كاريز و كال سنگ به تهران توسط شركت باربري پيك آموت از يك مسير انجام مي شود كه از كاريز به سمت سبزوار، شاهرود و سمنان حركت مي كند و در آخر به تهران ختم ميشود. اين مسير حدود 1047 كيلومتر مي باشد كه از نظر زماني 11 ساعت و 40 دقيقه فاصله زماني دارد.

خدمات باربري در كاريز و كال سنگ شامل حمل اثاثيه منزل، حمل خرده بار، حمل كنار باربري و … مي باشد. براي دريافت خدمات باربري در اين دو شهر مي توانيد با كارشناسان پيك آموت تماس بگيريد و پس از مشاوره ماشين مورد نياز خود را با توجه به حجم و وزن بار خود انتخاب نمائيد.

مقالات: باربري مشهد

ماشين و هزينه هاي باربري كاريز و كال سنگ

ماشين هاي باربري پيك آموت در كاريز و كال سنگ شامل موارد زير مي باشد:

شركت باربري پيك آموت داراي 38.000 راننده نيسان و ديگر خودروهاي باربري مي باشد كه به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات باربري در شهرستان هاي استان خراسان رضوي و ديگر شهرها و استان هاي كشور مي باشد. شما مي توانيد با توجه به بار خود از ماشين هاي سبك ( نيسان، خاور ) و ماشين هاي باربري سنگين ( كاميون، تريلي ) را در اختيار مشتريان قرار مي دهد.

هزينه باربري نيز با توجه به عوامل مختلفي مشخص مي شود كه مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • بيمه باربري
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • تعداد ماشين هاي باربري
  • نوع ماشين باربري

و غيره. بيمه باربري يكي از مواردي مي باشد كه بر قيمت باربري اثرگذار خواهد بود. بيمه شدن بار با توجه به نياز صاحب بار انجام مي شود و در صورت عدم لزوم بار بيمه نمي شود.

پيشنهاد پيك آموت بيمه شدن بار مي باشد. چراكه در صورت آسيب رسيدن به بار، بيمه تمامي خسارت وارد شده به بار را پرداخت مي كند.

پايانه باربري كاريز و كال سنگ

شركت حمل و نقل پيك آموت با 30 سال سابقه درخشان در زمينه حمل و نقل و ارائه خدمات باربري و با در اختيار داشتن بيش از 38.000 راننده نيسان فعال در سراسر كشور با افتخار كامل ترين ناوگان حمل سبك بار در كشور مي باشد. همچنين اين شركت موفق به راه اندازي 34 نمايندگي در.سراسر كشور شده است كه به صورت شبانه روزي آماده خدمت رساني به مردم عزيز كشور مي باشند.


برچسب: باربري اصفهان،باربري نيسان بار،باربري تهران به شهرستان،باربري پيك آموت،باربري رشت،باربري تهران،نيسان بار،باربري،نيسان بار،باربري مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۸:۴۳ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)

باربري رقه و خور خراسان جنوبي

باربري رقه و خور استان خراسان جنوبي توسط شركت باربري دي به صورت شبانه روزي انجام مي شود. روستاي خور يكي از توابع بخش مركزي شهرستان خوسف مي باشد كه در استان خراسان جنوبي واقع شده است. رقه نيز روستايي از توابع شهرستان بشرويه ميباشد.

خدمات باربري دي بار:

باربري اصفهان

باربري شيراز

باربري تبريز

باربري مشهد به تهران

باربري اهواز به تهران

باربري رشت به تهران

براي انجام خدمات باربري در اين شهرها مي توانيد با شركت حمل و نقل دي بار با شماره 09154949436 در تماس باشيد و از خدمات اين شركت به صورت ويژه بهره مند شويد.

خدمات باربري شامل حمل اثاثيه منزل، حمل خرده بار، حمل بار صنعتي و … مي باشد. شما مي توانيد در كمترين زمان ممكن ماشين باربري مورد نظر خود را از ما دريافت نمائيد و از خدمات اين شركت به صورت ويژه بهره مند شويد.

باربري رقه و خور به تهران

از سه مسير مي توان خدمات باربري از شهرهاي رقه و خور را به تهران انجام داد كه اين سه مسير شامل موارد زير مي باشد:

  • مسير اول داراي 1113كيلومتر است كه از نظر زماني حدود 12 ساعت و 40 دقيقه فاصله زماني است. اين مسير از رقه شروع مي شود و پس از عبور از شهرهاي سبزوار، شاهرود و سمنان به سمت تهران ادامه مي يابد.
  • مسير دوم شامل 1278 كيلومتر است كه از نظر زماني حدود 14 ساعت و 30 دقيقه فاصله زماني است. اين مسير از سمت انارك به طبس شروع مي شود و پس از عبور از كاشان و قم به تهران ختم مي شود.
  • مسير سوم شامل 1210 كيلومتر است كه از نظر زماني حدود 14 ساعت و 55 دقيقه فاصله زماني است. اين مسير مانند مسير دوم تا قبل انارك ادامه دارد كه پس از آن به سمت سمنان ادامه دارد و در آخر به تهران ختم مي شود.

تمامي رانندگان دي بار از چادر برزنتي بر روي بار استفاده مي كنند تا در هنگام بارگيري و باربري در اثر بارش باران و برف دچار آسيب و خسارت نشود. همچنين رانندگان دي بار با توجه به نوع ترافيك جاده اي و شرايط آب و هوايي يك مسير جهت تسريع در زمان باربري انتخاب مي كنند.

نيسان بار رقه و خور

براي ارسال بار تا 2 تن مي توانيد از خودروي باري نيسان جهت حمل بار خود استفاده نمائيد. شركت دي بار از هر كجاي ايران در كمترين زمان ممكن بار شما را به سرعت و كاملا مطمئن به مقصد مي رساند. اگر از جمله افرادي هستيد كه بخشي از بيزينس شما به باربري احتياج دارد مي توانيد با ما همراه باشيد.

گاهي اوقات ممكن است باربري و حمل بار از رقه به تهران به صورت رفت و برگشتي انجام شود. به اين صورت كه بار از مبدأ رقه به تهران ارسال مي شود و پس از تخليه بار در تهران بار ديگري از همان مكان يا مكان ديگر مانند باربري از نمايشگاه بين المللي تهران به مقصد رقه حركت مي كند.

راننده موظف است در همان روز با شكلي برنامه ريزي شده اقدام به بارگيري بار جديد كند و در زمان مشخص شده به مقصد برساند. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب: باربري،باربري اصفهان،باربري دي بار،باربري شيراز،باربري مشهد به تهران،باربري اهواز به تهران،باربري رشت به تهران،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۱:۱۶ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)

نكات انتخاب بهترين باربري در تهران

از مهم‌ترين و اولين نكاتي كه براي انتخاب باربري بايد در نظر گرفت نكاتي مي‌باشد كه در اين مقاله گفته مي‌شود. اگر سؤالي راجع به انتخاب باربري تهران داريد با ما تا انتهاي اين مقاله همراه باشيد.

برخي از نمايندگي هاي شركت باربري پيك آموت:

باربري رشت

باربري اهواز

باربري اصفهان

باربري مشهد

باربري شيراز

باربري بوشهر

داشتن مجوز باربري در تهران

مهم‌ترين مسئله جهت انتخاب باربري تهران موضوع مجوز مي‌باشد. شما بايد با كاركنان و يا مشاورين شركت باربري تماس بگيريد و بپرسيد كه آيا از اتحاديه باربري تهران مجوز دارند يا خير؟

  • شركت‌هايي كه داراي مجوزهاي لازم از اين اتحاديه را دارند
  • در برابر مشتريان خود كاملاً مسئوليت‌پذير هستند و بارشان را بيمه مي‌كند.
  • در صورت آسيب‌ديدن به وسايل در هنگام بارگيري و باربري خسارت از طرف بيمه در صورت بيمه داشتن بايد عودت گردد.
  • خدمات خود را اغلب در طي سال به مشتريان خود در تهران و حومه ارائه دهند.
  • از نرخ و قيمت‌هاي پايه و رسمي اتحاديه باربري تبعيت مي‌كنند.
  • از خودروهاي مناسب باربري و همچنين تجهيزات باربري مانند طناب، پارچه برزنتي و … استفاده مي‌كنند.

داشتن مجوز و پروانه كسب از اتحاديه جهت سنجيدن اعتبار شركت‌هاي اتوبان تهران، قدم اول است. برخي از شركت‌ها ممكن است علي‌رغم نداشتن هيچ‌گونه مجوزي، ادعا كنند كه خدمات اسباب‌كشي ارائه مي‌كنند اما نمي‌توان به كيفيت سرويس‌دهي چنين مجموعه‌هايي اطمينان داشت.

مقاله پيشنهادي : باربري نيسان بار

داشتن شعبات مختلف باربري در تهران

هر شركت باربري بايد حداقل در تهران داراي 3 الي 4 نمايندگي داشته باشد. چرا كه تهران به دليل وسعت و جمعيت زيادي كه دارد نيازمند شعبات مختلف مي‌باشد تا در هنگام تماس و اعلام بار ماشين باربري موردنظر خود را به‌راحتي دريافت كند.

باربري بايد در شرق تهران، غرب تهران، جنوب تهران، شمال تهران و مركز تهران نمايندگي داشته باشد.

مشاوره و راهنمايي مناسب جهت باربري در تهران

يكي ديگر از ويژگي‌هاي شركت‌هاي باربري مناسب كه سؤال درباره باربري‌ها مختلف مانند اسباب‌كشي و … و يا موارد پيش‌آمده براي شما به وجود مي‌آيد تماس بگيريد، آنها بايد تاحدامكان شما را راهنمايي كنند تا ابهام و علامت سؤالي در ذهن شما باقي نماند. شما مي‌توانيد براي مشاوره و راهنمايي مناسب بارهاي خود با آموت بار به شماره 02188520204 تماس بگيريد.

قيمت‌هاي مناسب باربري

يكي ديگر از سؤالاتي كه براي صاحب باران ممكن است پيش آيد هزينه ارسال بار خود به كلان‌شهرها و استان‌هاي ديگر مانند استان اصفهان، آذربايجان غربي و … مي‌باشد. بايد گفت كه باربري قيمت ثابتي ندارند و باتوجه‌به

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • بيمه باربري
  • نوع ماشين باربري
  • تعداد ماشين باربري
  • فاصله مبدأ تا مقصد

هزينه باربري براي شما محاسبه مي‌شود. لازم به ذكر است كه آموت بار به دليل پايانه باربري تهران پايين‌ترين قيمت باربري نيسان را از شما صاحب باران عزيز دريافت مي‌كند.

كيفيت بسته‌بندي لوازم

شركت باربري پيك آموت براي بسته‌بندي بار شما مانند بسته‌بندي اثاثيه منزل، بسته‌بندي دستگاه‌ها و … كارگر بسته‌بندي ارسال مي‌كند. كارگر بسته‌بندي تمامي لوازم شما از كوچك‌ترين تا بزرگ‌ترين را به روش كاملاً اصولي و مطمئن بسته‌بندي مي‌كند تا در هنگام بارگيري و باربري دچار آسيب نشود. براي درخواست كارگر بسته‌بندي جهت بسته‌بندي لوازم خود با دفتر مركزي آموت بار تماس بگيريد.


برچسب: باربري،باربري رشت،باربري اهواز،باربري اصفهان،باربري مشهد،باربري پيك آموت،باربري شيراز،باربري تهران،باربري نيسان بار،نيسان بار،باربري بوشهر،باربري رشت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۹:۵۱ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)

باربري رشت

باربري رشت به شهرستان

شهر رشت از زيباترين شهرهاي شمالي كشور و مركز استان گيلان است. اين شهر حاصلخيز و پربركت توليدكننده بسياري از محصولات كشاورزي و دامپروري كشور محسوب مي شود و شايد بارها هنگام مسافرت به اين شهر در مسير متوجه ماشين هاي باربري خصوصا نيسان بار در حال حمل محصولات اين شهر به شهرهاي ديگر شده ايد.

باربري رشت به تهران و ديگر شهرها و شهرستان هاي كشور از طريق باربري دي بار انجام مي شود. رانندگان شركت دي بار كاملا به جاده ها آشنا هستند و بهترين مسير را براي پيمودن راه انتخاب مي كنند.

خدمات شركت باربري دي بار:

باربري اصفهان

باربري تبريز

باربري شيراز

همچنين به دليل باراني بودن شهرهاي شمالي بارها را بوسيله چادر برزنتي پوشش مي دهند تا از خيس و خراب شدن آنها جلوگيري كنند. اين مقاله اختصاص دارد به باربري رشت و معرفي خدمات شركت دي بار بعنوان اولين ناوگان سبك بار كشور. پس تا پايان مطلب با ما همراه باشيد.

انواع خدمات باربري رشت

– اعزام كارگر بسته بندي براي اسباب كشي به درخواست مشتري

– حضور به موقع و آن تايم در محل و به خدمت گرفتن كارگران كاربلد و خوش خلق و با تجربه

– حمل اثاثيه منزل با دقت لازم و بار زدن در ماشين باربري به همراه ضربه گير و پتو

– بيمه كردن بار و تحويل بارنامه رسمي

– ارائه خدمات باربري در شهر رشت و همه شهرهاي استان گيلان

– باربري درون شهري و برون شهري

– ارائه خدمات خرده بار و كنارباري

– باربري توسط نيسان بار و وانت بار

– پاسخگويي شبانه روزي

باربري نيسان بار بين شهري

يك خودروي نيسان وانت قابليت حمل تا 2800 كيلوگرم را دارد ولي تنها مجاز به حمل 2100 كيلوگرم مي باشد. ابعاد اين ماشين هم 2 متر در 160 سانتي متر است. براي بارگيري با اين ماشين بايد به ابعاد و وزن بار توجه كرد و متناسب با آن بارگيري را انجام داد زيرا بارگيري بيش از حد موجب خسارت به ماشين و همچنين جريمه شدن توسط پليس راه مي شود.

با توجه به اينكه كرايه حمل ماشين هاي سنگين اعم از خاور، كاميونت و كاميون خيلي بيشتر از كرايه نيسان بار است اگر حجم بار شما در دو ماشين نيسان وانت جاي مي گيرد بهتر است از دو ماشين براي بارگيري و حمل استفاده نماييد تا اينكه بار خود را با خاور يا كاميونت ارسال كنيد.

اگر خواستار باربري امن ، راحت، ارزان و سريع هستيد مي توانيد در هر ساعتي از شبانه روز با شركت دي بار تماس بگيريد و ماشين باربري خود را درخواست نماييد. اپراتورهاي باربري دي بار آماده پاسخگويي به نياز مشتريان در زمينه باربري مي باشند.


برچسب: باربري رشت،باربري تبريز،باربري اصفهان،باربري دي بار،باربري رشت به تهران،نيسان بار،باربري نيسان بار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۹:۴۹ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)