باربري آموت بار نيسان بار وانت بار باربري آموت بار نيسان بار وانت بار .

باربري آموت بار نيسان بار وانت بار

باربري از شهرك صنعتي فيروزكوه

باربري از شهرك صنعتي فيروز كوه

 باربري از شهرك صنعتي فيروزكوه به شهرستان ها مي توانند حمل و باربري قطعات برقي ، محصولات شيميايي ، آرايشي و … باشد. براي بارگيري و باربري اين شهرك صنعتي نياز به يك باربري مطمعن و سريع دارد. سامانه آموت بار در كمترين زمان ممكن باربري بارهاي ارسالي از اين شهرك صنعتي به شهرستان ها و كلان شهرهاي ايران را انجام مي دهد.

باربري شهرك صنعتي فيروزكوه

هزينه باربري

هزينه باربري از شهرك صنعتي فيروزكوه به عوامل مختلفي بستگي دارد كه شامل

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  •  فاصله مبدأ تا مقصد
  • تعداد ماشين هاي مورد نياز باربري

مي باشد.

ماشين هاي باربري

باربري آموت بار تمامي ماشين هاي باربري سبك مانند نيسان بار تا ماشين هاي نيمه سنگين و سنگين ( خاور ، كاميونت ، تريلي ) را در اختيار خود دارد. شما مي توانيد از بين ماشين هاي باربري اين سامانه يكي را به دلخواه با توجه به نوع و حجم بار خود انتخاب نمائيد. پس از انتخاب ، خودروي مورد نظر شما بين 1 يا 2 ساعت ديگر براي بارگيري  در مبدأ حاظر مي شود.همچنين شما مي توانيد زمان بارگيري را به كارشناسان ما اطلاع دهيد تا ماشين بارگيري شما را در زمان مشخص شده رزرو و براي شما ارسال نمايند.

بيمه و بارنامه

باربري آموت بار تمامي بارهايي كه از مبدأ به مقصد ارسال مي كند را بارنامه مي كند. نوع بارنامه آموت بار دولتي مي باشد و دخالت دست در آن بسيار كم مي باشد. همانطور كه در مقاله هاي گذشته گفته شد ، بارنامه به منظور سند مالكيت براي صاحب بار مي باشد. همچنين آموت بار مي تواند تمامي بارهايي كه ارسال كند را بيمه كند كه اين امر به اختيار صاحب بار مي باشد و در صورت عدم نياز از سوي صاحب بار ، بار بيمه نمي شود.

ارسال خرده بار از شهرك صنعتي فيروزكوه به شهرستان ها

ممكن است برخي از بارهايي كه قرار است از اين شهرك صنعتي به شهرستان هاي ديگر ارسال شود نياز به ماشين دربستي نداشته باشند و بار را به صورت خرده بار به مقصد ارسال كنند. آموت بار اين امكان را براي تمامي صاحب باران فراهم كرده است تا به راحتي و بدون دردسر بار خود را ارسال نمايند.

بسياري از باربري ها هزينه كامل بارگيري و باربري را براي ارسال خرده بار از صاحب بار مي گيرند ولي سامانه باربري آموت بار با توجه به نوع بار و فاصله مبدأ تا مقصد هزينه خرده بار را براي شما در نظر مي گيرد.

براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب: باربري،نيسان بار،باربري پيك آموت،باربري تهران،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۸:۳۱ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)

باربري اصفهان | شماره وانت بار و نيسان بار

شماره باربري وانت بار اصفهان : از آنجا كه حمل بار و اصولا باربري مقوله اي مهم در جوامع شهري محسوب مي شود ، افرادي كه اقدام به ارائه خدمات باربري در سطح شهر ، شهرستان و روستا مي كنند نيز فراوان هستند . اما همه اين افراد و يا شركت هاي باربري با كيفيت يكساني اقدام به ارائه خدمت نمي كنند .

تنها كافيست با شماره باربري وانت بار اصفهان 03132281735 و 03132281734 تماس گرفته و حمل بار خود را به آنها بسپاريد .

باربري ماموت بار يكي از معدود باربري ها در سطح كشور است كه بصورت اختصاصي در زمينه نيسان بار و وانت بار فعاليت دارد و 40 شعبه فعال در شهرهاي بزرگ و مراكز استانها دارد كه يكي از اين شعب در شهر اصفهان واقع شده است .

براي حمل بار و اثاثيه خود مي توانيد با شماره باربري وانت بار اصفهان تماس گرفته و در كمتر از يك ساعت بار خود را تحويل راننده دهيد.

شماره باربري وانت بار اصفهان

شهر اصفهان يكي از كلانشهرهاي مركزي در كشور است كه شهري تاريخي ، گردشگري ، صنعتي و توليدي محسوب مي شود و باربري وانت بار در اين شهر رونق زيادي دارد .

اين به دليل حمل توليدات مختلف از اين شهر به شهرهاي ديگر كشور مي باشد . شعبه اصفهان ماموت بار در زمينه حمل بار و اثاثيه با وانت بار و نيسان بار آماده ارائه خدمت به هموطنان عزيز مي باشد .

شهر اصفهان يكي از كلانشهرهاي مركزي در كشور است كه شهري تاريخي ، گردشگري ، صنعتي و توليدي محسوب مي شود و باربري وانت بار در اين شهر رونق زيادي دارد .

قوانين حمل بار با وانت

قوانين حمل بار با وانت بار بين شهري شامل نوع بار ، وزن استاندارد بار و حساس بودن بار مي باشد . براي هر يك از خودروهاي باربري قوانين خاصي وجود دارد كه رانندگان آنها بايستي نسبت به رعايت آنها جدي باشند . در ادامه به اين قوانين مي پردازيم :

1- تناسب وزن بار و ظرفيت وانت بار :

همانطور كه در بالا اشاره شد وانت بارها ظرفيت هاي گوناگون دارند و حجم مشخصي را مي توانند حمل كنند پس اگر راننده وانت بار نسبت به بار زدن بيش از حد اقدام كند و يا حجم بار طوري باشد كه از حجم ماشين تجاوز كرده باشد راننده متخلف محسوب مي شود .

2- دارا بودن مجوز :

خودروهايي كه در قالب يك شركت باربري مشغول به فعاليت هستند بايستي مجوزهاي لازم براي اين كار را داشته باشند و شركت باربري نيز بايستي داراي مجوز باشد زيرا در صورت نامعتبر بودن باربري و راننده ، مشتريان نمي توانند بار و اثاثيه خود را با خيال راحت به آنها بسپارند .

3- استفاده از سرعت مجاز :

سرعت مجاز بايستي توسط كليه خودروها رعايت شود و وانت بارها نيز از اين قاعده مستثني نيستند . علاوه بر اين خودروهاي باري در برخي مواقع داراي محدوديت هايي براي سرعت هستند كه بايستي نسبت به رعايت آن اقدام كنند .

براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب: باربري،وانت بار،نيسان بار،ماموت بار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۵:۳۵ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)