باربری آموت بار نیسان بار وانت بار باربری آموت بار نیسان بار وانت بار .

باربری آموت بار نیسان بار وانت بار

باربری یکدار و جاسک کهنه هرمزگان

باربری یکدار و جاسک کهنه

باربری هرمزگان

09173505563

خدمات باربری یکدار و جاسک کهنه از خدمات ویژه باربری پیک آموت می باشد که در استان هرمزگان انجام می شود. خدمات حمل اثاثیه منزل، حمل کنارباری، حمل بار بین استانی از خدماتی است که شرکت باربری پیک آموت در اختیار مشتریان خود قرار داده است. شما می توانید برای دریافت خدمات باربری یکدار و جاسک کهنه و دیگر شهرهای استان هرمزگان با شماره 09173505563 تماس بگیرید.

خدمات باربری پیک آموت :

باربری رشت

باربری اصفهان

باربری اهواز

باربری شیراز

باربری تهران به رشت

نیسان بار

باربری نیسان بار

یکدار روستایی در دهستان گابریک بخش مرکزی شهرستان جاسک می باشد که طبق آخرین سرشماری حدود 480 نفر جمعیت داشته است. جاسک کهنه نیز روستایی در دهستان جاسک بخش مرکزی شهرستان جاسک می باشد که دارای 1600 نفر جمعیت داشته است.

شما می توانید تمامی خدمات باربری در استان هرمزگان را به شرکت باربری پیک آموت بسپارید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید. همچنین می توانید در صورت عدم پاسخگویی با دفتر مرکزی در تهران با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

مقالات بیشتر: باربری کرتی و جهلو و لیردف استان هرمزگان

فهرست مطالب

باربری یکدار و جاسک کهنه به تهران

از سه مسیر می توان خدمات باربری یکدار و جاسک کهنه به تهران را انجام داد که این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

باربری یکدار و جاسک کهنه

  • مسیر اول شامل 1645 کیلومتر است که از نظر زمانی 17 ساعت و 55 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از یکدار به سمت بندرعباس، سیرجان، یزد، کاشان و قم ادامه دارد که در انتها به تهران ختم می شود.
  • مسیر دوم 1760 کیلومتر می باشد که حدود 19 ساعت ساعت و 45 دقیقه فاصله زمانی دارد. که مانند مسیر اول تا سیرجان ادامه دارد و پس از عبور از شهر اصفهان مجددا مانند مسیر اول از کاشان و قم به تهران ختم می شود.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .


برچسب: باربری تهران،باربری،باربری رشت،باربری شیراز،باربری اهواز،باربری تهران به رشت،باربری مشهد،باربری مشهد به تهران،باربری اصفهان،باربری نیسان بار،نیسان بار،باربری تهران به شهرستان،نیسان بار تهران به شهرستان،باربری پیک آموت،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۹:۴۲ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)