باربری آموت بار نیسان بار وانت بار باربری آموت بار نیسان بار وانت بار .

باربری آموت بار نیسان بار وانت بار

باربری چاه پایاب و بمرود و آبیز سیستان و بلوچستان

باربری تهران به شهرستان
باربری 

باربری و انجام امور خدمات باربری چاه پایاب، بمرود و آبیز توسط شرکت حمل و نقل پیک آموت با بهترین کیفیت و کمترین خدمات انجام می شود. شما می توانید برای دریافت خدمات باربری از جمله حمل اثاثیه منزل، حمل لوازم صنعتی و … با شماره باربری 09154949436 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

خدمات شرکت باربری پیک آموت:

باربری رشت

باربری اهواز

باربری اصفهان

باربری مشهد

باربری شیراز

باربری بوشهر

باربری نیسان بار

آبیز شهری است در بخش شاسک.ه و شهرستان زیر که استان خراسان جنوبی که در فاصله 195 کیلومتری مرکز استان و 6 کیلومتری مرکز شهرستان زیرکوه قرار گرفته است. آبیز در دامنه شرقی کوه شاسکوه میباشد که به همین دلیل نسبت به دیگر شهرها و روستانای اطراف آب و هوای ملایم تری دارد.

بمرود نیز روستایی در دهستان زیرکوه بخش مرکزی شهرستان زیرکوه استان خراسان جنوبی قرار دارد که طبق آخرین آمار جمعیت این روستا برابر با 922 نفر بوده است.

چاه پایاب روستایی در دهستان بهناباد بخش شاسکوه شهرستان زیرکوه استان خراسان جنوبی می باشد. جمعیت این استان در سال 1390 حدود 316 نفر بوده است. از محصولات این سه شهر می توان به زعفران، زرشک، زردآلو، بادام و قالیچه اشاره کرد.

باربری چاه پایاب و بمرود به تهران

از سه مسیر می توان خدمات باربری چاه پایاب و بمرود به تهران را انجام داد. این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

مسیر اول شامل 1316 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 14ساعت و 45 دقیقه فاصله می باشد. این مسیر از شهر چاه پایاب شروع میشود و پس از عبور از  طبس، انارک، مهاباد، کاشان و قم به سمت تهران ختم می شود.

مسیر دوم شامل 1370 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 14 ساعت و 45 دقیقه فاصله دارد. این مسیر از بمرود شروع می شود و بعد از کرمان، رفسنجان و یزد به سمت کاشان و قم به تهران ختم می شود.

مسیر سوم شامل 1326 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 15 ساعت و 5 دقیقه فاصله است. این مسیر از چاه پایاب به سمت بیرجند، سبزوار، شاهرود و شمنان ادامه دارد و به تهران ختم می شود.

رانندگان پیک آموت یک مسیر را با توجه به ناهمواری جاده، شرایط آب و هوایی و … انتخاب می کنند و روی تمام بارها چادر برزنتی میکشند تا در هنگام بارندگی و برق و گرمای زیاد بار دچار آسیب و خسارت نشود. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .


برچسب: باربری رشت ، باربری اهواز ، باربری اصفهان ، باربری شیراز ، باربری بوشهر ، باربری نیسان بار ، باربری مشهد ، باربری تهران به شهرستان ، نیسان بار ، شماره نیسان بار ، باربری پیک آموت،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۲:۳۵ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)