باربري آموت بار نيسان بار وانت بار باربري آموت بار نيسان بار وانت بار .

باربري آموت بار نيسان بار وانت بار

باربري تهران به ياسوج

ياسوج يكي يكي از شهرهاي جنوب غربي كشور مي باشد كه مركز استان كهگلويه و بويراحمد است. خدمات باربري تهران به ياسوج شامل حمل اثاثيه منزل، حمل كنار باري، حمل انواع لوازم و … مي باشد. براي دريافت خدمات باربري جهت ارسال بار از تهران به ياسوج مي توانيد با شماره دفتر مركز 02188520204 و يا دفتر پايانه 02155537323 تماس بگيريد.

ياسوج از غرب به خوزستان، از شمال به سمت چهارمحال بختياري، از جنوب به سمت بوشهر و فارس و از شرق نيز به اصفهان محدود شده است. اين شهر بعد از رشت دومين مركز استان از نظر بارندگي در كشور مي باشد. اين شهر داراي جمعيتي بالغ بر 134.532 نفر مي باشد.

توليدات ياسوج عمدتاً شامل خوراك دام، قالي، سبدبافي، موزائيك و آجر است. اين شهر، داراي واحد تصفيه و توليد شكر و نيروگاه توليد برق با سوخت زغال‌سنگ است كه برق مورد نياز منطقه را تأمين مي‌كند.

در سال ۱۳۹۳ يك واحد پتروشيمي با ارزش ۲/۲ ميليارد دلار توسط بخش خصوصي در ياسوج راه‌اندازي شد. توليدات اين واحد شامل بنزين، گازوئيل، گوگرد، آسفالت و گاز مايع است.

از سه مسير مي توان خدمات باربري تهران به ياسوج را انجام دارد كه اين سه مسير شامل موارد زير مي شود:

  • مسير اول شامل 489 كيلومتر است كه از نظر زماني داراي 6 ساعت فاصله مي باشد. اين مسير از تهران به سمت پرند، ساوه، همدان و در نهايت ياسوج ادامه دارد.
  • مسير دوم شامل 583 كيلومتر است كه حدود 7 ساعت فاصله زماني است. اين مسير از سمت شهر قدس تهران به سمت قزوين، ابهر، قيدار حركت مي كند كه در آخر به ياسوج ختم مي شود.
  • مسير سوم شامل 564 كيلومتر است كه 7 ساعت و 15 دقيقه فاصله زماني دارد. اين مسير مانند مسير اول تا قبل از همدان ادامه دارد و بعد از آن به سمت گل تپه، بابارشاني و بيجار ادامه خواهد داشت كه بعد از آن مانند مسير دوم به ياسوج ختم مي شود.

تمامي رانندگان آموت بار با توجه به ترافيك جاده و شرايط آب و هوايي يك مسير را جهت تسريع در زمان باربري انتخاب مي كنند. همچنين از چادر برزنتي جهت جلوگيري از آسيب ديدگي بار در زمان بارندگي برف و باران استفاده مي كنند.

براي دريافت خدمات باربري از تهران به ياسوج و ياسوج به تهران با نمايندگي مربوطه تماس بگيريد و پس از مشاوره توسط كارشناسان آموت بار يك ماشين را با توجه به حجم و وزن بار خود انتخاب نمائيد.

هزينه و خدمات باربري تهران به ياسوج

هزينه باربري از تهران به ياسوج ثابت نمي باشد و با توجه به عوامل مختلفي مشخص مي شود كه مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • نوع بار _ از عواملي مي باشد كه مي تواند بر قيمت باربري تأثيرگذار باشد
  • وزن بار _ اگر وزن بار شما 2 تن باشد مي توانيد با نيسان بار حمل كنيد و اگر بيشتر از 2 تن باشد بايد با ماشين هاي بزرگ تر مانند خاور، كاميونت و … حمل كنيد.
  • حجم بار _ اگر حجم بار شما بيشتر از نيسان باشد ولي وزن آن به 2 تن برسد بايد بار را با خاور حمل كنيد. چراكه پليس راه بار بيش از اتاق نيسان را دپو خواهد كرد.
  • ارزش بار _ از دلايل مهمي مي باشد كه بر قيمت بار تأثير مي گذارد.
  • بيمه باربري _ بيمه باربري به اختيار صاحب بار مي باشد و در صورت ضرورت بيمه اضافه خواهد شد كه تعرفه جداگانه اي دارد.
  • نوع ماشين باربري _ هرچه مقدار ماشين مورد نياز بار شما بزرگ تر باشد قيمت باربري نيز بيشتر مي باشد.
  • فاصله مبدأ تا مقصد _ از مهم ترين عوامل موثر در تعيين قيمت باربري مي باشد.

برچسب: باربري،باربري تهران،باربري آموت بار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۹:۴۳ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)

باربري شهرك صنعتي بوشهر

شهر بوشهر از شهرهاي بندري ايران و مركز استان بوشهر است. منابع عظيم نفت و گاز و نيروگاه هسته اي در اين شهر موجب نام گرفتن پايتخت انرژي ايران براي اين شهر شده است. اقتصاد استان بوشهر را كشاورزي، دامداري، نخلداري، شيلات، تجارت و صنعت تشكيل ميدهد. در اين استان و بخصوص شهر بوشهر شهركهاي صنعتي فراواني وجود دارد. باربري شهرك صنعتي بوشهر شامل باربري از شهركهاي صنعتي اين شهر و استان به كليه نقاط دور و نزديك ايران مي باشد.

همچنين به دليل موقعيت استراتژيك صادرات و وارداتي اين استان باربري با ماشين هاي سنگين و سبك در اين شهر بسيار انجام مي شود. شركت دي بار با بيش از دو دهه تجربه در زمينه باربري با اين شهركهاي صنعتي همكاري ديرينه داشته و دارد. در اين مقاله به باربري شهرك صنعتي بوشهر خواهيم پرداخت و با شركت دي بار بيشتر آشنا خواهيم شد پس تا پايان مطلب با ما همراه باشيد.

 مقاله باربري اصفهان پيشنهاد مي شود.

شهرك صنعتي چيست؟

محدوده و منطقه اي از يك شهرك كه بمنظور متمركز شدن توليدات صنعتي و توسعه صنعتي در نظر گرفته شده و هدف از ايجاد آن هم توسعه صنعتي خارج از مناطق شهريست تا بدين سبب ساكنين شهرها تحت تاثير آلودگي ها و تاثيرات منفي اين توليدات صنعتي قرار نگيرند و آلايندگي هواي شهرها كمتر شود و همچنين به دليل دسترسي بهتر به جاده هاي حمل و نقلي براي تردد ماشين هاي سنگين بار ترافيكي به مناطق شهرنشين اضافه نمي شود.

در طراحي يك شهرك صنعتي بايد كارخانجات، انبارها، ناحيه مسكوني، مراكز توزيع، مراكز خدمات رفاهي مانند فروشگاه، آتش نشاني، درمانگاه و … در طراحي در نظر گرفته شوند.

در شهر بوشهر هم به دليل اينكه اين شهر موقعيت استراتژيكي جهت توليدات صنعتي مي باشد شهركهاي صنعتي زيادي در اطراف اين شهر وجود دارند.

مطالعه مقاله باربري اهواز به تهران پيشنهاد مي شود.

شهركها و نواحي صنعتي استان بوشهر

  • شهرك صنعتي شماره 1 بوشهر (چغادك بوشهر)
  • شهرك صنعتي شماره 2 بوشهر (گزبلند دشتستان)
  • شهرك صنعتي اهرم
  • شهرك صنعتي برازجان
  • شهرك صنعتي دلوار
  • شهرك صنعتي ديلم (ناحيه صنعتي بويرات ديلم)
  • شهرك صنعتي بندر ريگ (ناحيه صنعتي عربي دشتي)
  • شهرك صنعتي خورموج، كنگان و گناوه، دير، دلوار (ناحيه صنعتي لمبدان دير)
  • ناحيه صنعتي بنه گز در تنگستان
  • و …

باربري شهرك صنعتي بوشهر به بندرعباس

با اينكه بوشهر و بندرعباس هر دو از شهرهاي جنوبي كشور هستند ولي حدود 750 كيلومتر با هم فاصله دارند و طي نمودن اين مسير چيزي در حدود 9 الي 10 ساعت طول مي كشد. همانطور كه مي دانيد شهر بندرعباس شهري بندري و مركز ترانزيت كالاهاي صادراتي و وارداتي مي باشد.

برخي از توليدات شهرك صنعتي بوشهر هم براي صادرات به بندرعباس ارسال مي شود كه اين كار با ماشين هاي بزرگ نظير تريلي، كاميون، كاميونت و خاور صورت مي گيرد.

شركت باربري دي با در اختيار داشتن انواع خودروهاي باربري سبك و سنگين آماده همكاري با واحدهاي توليدي و صنفي اين شهرك صنعتي مي باشد.


برچسب: باربري،باريري بوشهر،باربري اهواز،باربري اصفهان،باربري دي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۵:۱۰ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)

خرده بار چيست

به انواع كالا هاي سبك با حجم پايين كه از ظرفيت يك ماشين باري كمتر است خرده بار گفته ميشود ، براي حمل و ارسال چنين بار هايي ميتواند از خدمات حمل خرده بار استفاده كنيد تا با هزينه اي بسيار پايين تر  حمل بار را انجام دهيد.

بسياري از موسسات حمل و نقل فعال در سراسر كشور خدمات حمل خرده بار را ارائه ميدهند و به صورت كلي روند حمل بار هاي سبك به اين صورت است كه كالا به دست انبار دار هاي موسسه حمل و نقل ميرسد و پس از آن طبق مقصدي كه مشخص شده است، توسط ماشين هاي باربري حمل و ارسال ميشود.

فرايند ارسال و حمل كالا هاي كوچك نيازمند زمان بيشتري نسبت به استفاده از ماشين هاي دربست دارد و براي حمل خرده بار بايد زمان بيشتري را درنظر بگيريد.

از جمله ماشين هاي باري كه براي حمل خرده بار استفاده ميشود ميتوان به نيسان وانت ، خاور ، 911 و ديگر ماشين هاي موجود اشاره كرد كه در صورت استفاده از نيسان وانت مدت زمان كمتري براي حمل بار نياز است.

خرده بار تهران
تهران يكي از شهر هايي است كه بيشترين ارسال خرده بار را به سراسر كشور دارد. در شهر تهران ميتوانيد شاهد انواع باربري هاي كنار باري در منطقه شوش تهران باشيد.

در فرايند ارسال كالا هاي سبك مجبور هستيد تا خودتان بار را براي باربري ببريد كه در بسياري از موارد ممكن است تا حتي مجبور به استفاده از وانت هاي درون شهري باشيد و باعث شود تا كرايه اي بيشتر پرداخت كنيد.

در صورت استفاده از خدمات حمل خرده بار ماموت بار ديگر نيازي نيست تا كالا خود را به دست ما برسانيد بلكه اين رانندگان ماموت بار هستند كه خود را در مبدا حاضر و اقدام به بارگيري ميكنند و در نهايت نيز طبق مقصدي كه شما تايين كرده باشيد كالا تخليه ميشود.

خرده بار تهران توسط نيسان وانت موجود در تهران صورت ميگيرد كه ماموت بار با داشتن 70 هزار راننده فعال نيسان وانت توانسته تا در تمامي مناطق تهران ارائه خدمات داشته باشد و همچنين به پوشش سراسري كل كشور دست پيدا كند.

ارسال خرده بار از كرج
كرج نيز از ديگر شهر هاي پر جمعيت كشور است كه همواره ارسال خرده بار از كرج اهميت ويژه اي داشته است، به همين دليل است كه ماموت بار اقدام به تاسيس نمايندگي در اين شهر كرده است تا به طور كامل نياز به ارسال كالا هاي سبك از كرج برطرف شود.


برچسب: باربري،نيسان بار ماموت بار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۱:۵۳ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)

نيسان بار برگشتي زنجان

شهر زنجان، مركز استان زنجان يكي از شهرهاي شمال غربي كشور مي باشد كه بيستمين شهر پرجمعيت كشور به شمار مي رود. از صنايع دستي اين شهر مي توان به گليم بافي، مسگري، مليله كاري، فرش بافي، چاقو سازي و ... اشاره كرد. ارائه خدمات باربري به صورت نيسان بار برگشتي زنجان توسط شركت باربري آموت بار به صورت شبانه روزي انجام مي شود.

شما مي توانيد براي ارسال بار خود از زنجان به تهران، كرج، مشهد، اصفهان و ... با آموت بار زنجان با شماره 09191491279 تماس بگيريد. تمامي خدمات باربري در اين استان به صورت شبانه روزي و كمترين قيمت باربري انجام مي شود. براي ارتباط با كارشناسان آموت بار در استان زنجان و ديگر استان هاي كشور به صفحه تماس با ما مراجعه نمائيد.

نيسان بار برگشتي زنجان

باربري زنجان به تهران

از مسيرهاي مختلفي مي توان از زنجان به سمت تهران و باربري تهران به زنجان امور باربري را انجام داد كه اين 3 مسير شامل موارد زير مي باشد:

مسير اول شامل 333 كيلومتر است كه از نظر زماني حدود 3 ساعت و 37 دقيقه فاصله مي باشد. اين مسير از زنجان شروع و به سمت قزوين حركت مي كند كه در انتها به تهران ختم مي شود.

مسير دوم شامل 327 كيلومتر است كه از نظر زماني حدود 4 ساعت و 20 دقيقه فاصله مي باشد. اين مسير مانند مسير اول به سمت قزوين حركت مي كند. با اين تفاوت كه قبل از رسيدن به قزوين از جاده بوئين زهرا به سمت شهريار و تهران ادامه پيدا ميكند.

مسير سوم نيز شامل 395 كيلومتر است كه حدود 4 ساعت و 40 دقيقه فاصله زماني دارد. اين مسير مانند مسير دوم تا بوئين زهرا ادامه دارد. بعد از بوئين زهرا از مسير جاده پرند به سمت تهران حركت مي كند.

تمامي رانندگان آموت بار با توجه به شرايط جوي يك مسير را برا باربري انتخاب مي كنند. شما مي توانيد براي ارسال بار خود از زنجان به تهران با خيالي آسوده با آموت بار تماس بگيريد. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب: باربري، نيسان بار، باربري زنجان، آموت بار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۳:۳۰ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)

باربري تهران به اصفهان

يكي ديگر از خدمات شركت باربري آموت بار ارائه خدمات اثاثيه منزل، حمل بار صنعتي و ديگر خدمات باربري تهران به اصفهان مي باشد. فاصله تهران تا شهر اصفهان حدود 448 كيلومتر مي باشد كه از نظر زماني حدود 5 ساعت فاصله مي باشد.

استان اصفهان يكي از شهرها و استان هاي پرجمعيت كشور محسوب مي شود كه با داشتن جاذبه هاي گردشگري و ديدني و همچنين مراكز علمي، فرهنگي و همچنين شهرك صنعتي هاي متعدد به يكي از استان هاي مهم و اصلي كشور تبديل شده است.

در سالهاي اخير با توسعه بيشتر مسير جاده تهران به اصفهان كمك زيادي به ناوگان حمل بار شده است. اسباب كشي و حمل بار از تهران به اصفهان به صورت روزانه اتفاق مي افتد و اين جاده را به يكي از پرترددترين جاده هاي ايران كرده است.

مسيرهاي تردد تهران به اصفهان شمال دو مسير ميباشد كه مسير اول از بزرگراه آزادگان شهر تهران آغاز شده و با عبور از شهرهاي قم، كاشان، نطنز به آزادراه ذوب آهن در اصفهان ميرسد. مسير دوم مسير اصلي اين جاده مي باشد كه مردم آن را با نام آزادراه 7 ميشناسند.

حمل اثاثيه منزل براي باربري تهران به اصفهان يكي از موضوعاتي است كه براي يك شركت باربري از اهميت ويژه اي برخوردار است. چراكه براي انجام امور باربري به اصفهان بايد از خدمات و امكانات لازم جهت آسيب نديدن اثاثيه منزل هنگام بارگيري و باربري استفاده كرد. يكي از مهم ترين امور ارائه پرسنل مخصوص بسته بندي براي بسته بندي لوازم منزل مي باشد.

نيسان و خاور برگشتي اصفهان به تهران

جالب است كه بدانيد استان اصفهان به عنوان يكي از شهرهاي اقتصادي كشور به شمار ميرود. بسياري از بارهايي كه آموت بار از تهران به اين استان ارسال ميكند شامل حمل بار برگشتي نيز مي باشد. براي مثال يك بار از تهران به مقصد كاشان حمل مي شود و پس از آن يك بار ديگر با همان خودرو از شهرك صنعتي سگزي به همان مبدأ ارسال مي شود. شما مي توانيد براي انجام امور باربري به صورت رفت و برگشت با كارشناسان ما تماس بگيريد تا شما را در اين زمينه به صورت تخصصي راهنمايي كنند.

خاور برگشتي نيز در اين مجموعه قابل دريافت است، كه اغلب جهت حمل بار اثاثيه منزل مبلمان و بارهايي با حجم بالا تر تا مرز 5 تن و به خاطر مسقف بودن اتاق آن ها امنيت بار نيز از نظر مواجع شدن با هواي بيرون مثلا در زمستان هواي سرد و باراني و در تابستان هواي گرم و تابش نور مستقيم خورشيد كه همگي به بار آسيب ميزند را پوشش مي دهد، البته كه نيسان مسقف هم موجود است كه قيمت و نرخ حمل آن ها در قسمت ليست قيمت درج شده است.

با وجود مشكلات و موضوعات مهمي كه براي عموم پيش مي آيد طبيعي است كه زمان مناسبي براي بسته بندي لوازم منزل خود نداشته باشند. همچنين ممكن است اطلاعات كافي در زمينه بسه بندي اصولي لوازم خود نداشته باشند. اين موضوع مي تواند در هنگام بارگيري و جابجايي باعث صدمه ديدن لوازم منزل شود.


برچسب: باربري تهران به اصفهان،باربري،نيسان بار،نيسان بار برگشتي اصفهان،آموت بار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۶:۴۶ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)

ليست باربري هاي سنندج

شهر سنندج يكي از شهرهاي استان كردستان مي باشد كه در قسمت غربي كشور قرار گرفته است. باربري از سنندج توسط سامانه آموت بار انجام مي شود ، همچنين از باربري اين شهر شامل حمل و نقل بين شهري ، بسته بندي و حمل اثاثيه منزل و ... مي باشد.

براي اطلاع از ليست باربري رشت روي لينك بزنيد.

شماره تلفن باربري سنندج

شماره نمايندگي آموت بار در شهر سنندج 09183103991 مي باشد. سامانه باربري اموت بار به صورت شبانه روزي آماده خدمت رساني در زمينه ترانزيت و باربري مي باشد. تنها با تلفن همراه خود بار مورد نظر خود را به سامانه آموت بار اعلام كنيد و از بين رانندگان آموت بار يكي را به دلخواه انتخاب نماييد.

باربري سنندج

باربري از سنندج به شهرستان ها نيز توسط سامانه باربري آموت بار انجام مي شود. سامانه آموت بار تا كنون توانسته 34 نمايندگيي معتبر در سراسر كشور ثبت كند تا شما در هر كجاي ايران تنها با يك تماس ماشين مورد نظر شما را ارسال كند.

انتخاب ماشين با توجه به نوع ، وزن و حجم بار شما تعيين مي شود و همچنين صاحب بار مي تواند نوع ماشين مورد نظر خود را براي بارگيري بار خود انتخاب كند.

مطالعه مقاله باربري چالوس پيشنهاد مي شود.

هزينه باربري سنندج

هزينه باربري به عوامل مختلف

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • ارزش بار
  • تعداد ماشين هاي نياز براي باربري

و ... بستگي دارد كه مي توانيد براي اطلاع دقيق از تعرفه باربري سنندج با دفتر مركزي آموت بار به شماره 02188520204 تماس بگيريد.

بسته بندي اثاثيه منزل در سنندج

اولين و مهم ترين قدم قبل از درخواست خودرو ، بسته بندي اصولي و درست اثاثيه منزل مي باشد. سامانه باربري آموت بار با ارائه كارگر بسته بندي كار شما را در بسته بندي لوازم منزل بسيار كم كرده است. كاگر بسته بندي تمامي لوازم منزل شمارا از بزرگ ترين ( يخچال ، فريزر ) تا كوچك ترين ( ميز و صندلي ) را به بهترين نحو و كاملا اصولي بسته بندي مي كنند.

اين امر باعث مي شود تا اثاثيه منزل شما بدون هيچ آسيبي به مقصد فرستاده شود. كارگر بسته بندي در زمان حمل اثاثيه مي‌ تواند كمك بسيار بزرگي به شما بكند. اكثريت افراد در زمان باربري دچار نگراني و استرس مي‌ شوند. و امكان دارد خيلي چيزها را فراموش كنند. باربري نيسان بار تهران

باربري اثاثيه منزل در سنندج

بسياري از مردم به دليل مشكلات مختلف از جمله محل شغل و ... منزل خود را به شهر يا استان هاي ديگر كشور از جمله استان همدان ، كرمانشاه و ... مي برند.

اثاثيه منزل از حساس ترين باربري ها بدليل وجود ظروف شكستي ، وسايل چوبي مانند مبل و ... مي باشد.

حجم كار جا به جايي بيشتر به بسته‌ بندي كردن اثاثيه منزل ربط دارد. اگر بدانيد كه در يك روز مي شود كل اثاثيه شما را جا به جا كرد و همچنين باربري آن را انجام داد. قطعا ديگر نگراني و استرسي از جهت جا به جايي به منزل نداريد. چون مي‌ دانيد اين كار به سادگي توسط باربري آموت بار انجام مي شود.

ارسال خرده بار از سنندج

يكي از باربري هايي كه مي توان از اين شهر به شهرهاي ديگر انجام داد باربري خرده بار مي باشد. بسياري از كالا به دليل وزن و حجم كوچيكي كه دارند نيازي به نيسان دربستي ندارند. اين بار را مي توان در كنار بارهاي ديگر به صورت خرده بار به مقصد رساند.


برچسب: باربري رشت، باربري نيسان بار تهران،باربري آموت بار،نيسان بار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۲:۳۰ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)

باربري تهران به كرمانشاه

كرمانشاه يا كرماشان نهمين شهر پرجمعيت و يكي از كلان شهرهاي ايران مي باشد كه در قسمت غربي كشور واقع شده است. كرمانشاه مهم ترين منطقه مرزي در غرب كشور مي باشد و همچنين بزرگ ترين شهر كردنشين ايران محسوب مي شود. خدمات باربري تهران به كرمانشاه توسط شركت باربري آموت بار به صورت شبانه روزي انجام مي شود.

شهر كرمانشاه از نظر زميني تا شهر بغداد حدود 390 كيلومتر، تا تهران 590 كيلومتر، تا مرز خسروي ايران و عراق 200 كيلومتر و از نظر هوايي تا تهران حدود 413 كيلومتر فاصله دارد.

از مهم ترين كارخانه هاي واقع در استان كرمانشاه مي توان به كارخانه هاي قند، پالايشگاه كرمانشاه، كارخانه سيمان غرب، كارخانه اسيد سيتريك و … اشاره كرد. شهر كرمانشاه در كنار ديگر كلانشهرهاي ايران نظير تهران، مشهد، كرج، تبريز، شيراز، اهواز و قم يكي از بيشترين ريسك هاي درآمد اقتصادي را داشته است.

براي ارسال بار و باربري نيسان بار از تهران به كرمانشاه مي توانيد با دفتر مركزي شركت با شماره 02188520204 و براي ارسال بار از استان كرمانشاه با تهران مي توانيد با شماره 09183103991 تماس بگيريد. خدمات باربري تهران به كرمانشاه شامل حمل اثاثيه منزل، حمل لوازم صنعتي و … مي باشد. براي مشاوره بيشتر مي توانيد با كارشناسان آموت بار همراه باشيد.

از سه مسير مي توان خدمات باربري تهران به كرمانشاه را انجام داد كه اين سه مسير شامل موارد زير مي باشد:

مسير اول شامل 501 كيلومتر مي باشد كه از نظر زماني حدود 5 ساعت و 55 دقيقه فاصله زماني دارد. اين مسير از تهران شروع و پس از عبور از شهرهاي پرند، ساوه و همدان به كرمانشاه ختم مي شود.

مسير دوم حدود 540 كيلومتر است كه مدت زمان باربري آن 6 ساعت و 15 دقيقه است. اين مسير مانند مسير اول تا قبل از همدان ادامه دارد و پس از آن از سمت بزرگراه ملاير همدان به سمت كرمانشاه ادامه خواهد داشت. مقاله باربري تهران به اصفهان پيشنهاد مي شود.

مسير سوم نيز شامل 575 كيلومتر است كه حدود 6 ساعت و 45 دقيقه فاصله زماني دارد. اين مسير از سمت اسلام شهر به سمت قم، اراك و ملاير حركت مي كند كه بعد از آن به سمت كرمانشاه پايان مي يابد.

خدمات باربري تهران به كرمانشاه با انواع ماشين هاي باربري نظير نيسان، خاور، كاميونت و … انجام مي شود. لازم به ذكر است با توجه به نوع ماشين زمان تعريف شده براي حمل بار تغيير خواهد كرد. همچنين تمامي رانندگان اين شركت مسلط به جاده مي باشند و بار شما را با توجه به شرايط جوي و ترافيك حمل و نقل جاده در اين سه جاده حمل مي كنند.

براي ارسال بار به هزينه اي كم و مطمئن مي توانيد با كارشناسان نمايندگي آموت بار در كرمانشاه تماس بگيريد و پس از مشاوره ماشين باربري مورد نظر خود را از ما دريافت نمائيد.

مقاله پيشنهادي : باربري بندرعباس به تهران

حمل اثاثيه منزل تهران به كرمانشاه

شركت باربري آموت بار به صورت تخصصي و با استفاده از پرنسل مخصوص بسته بندي اثاثيه منزل 0 تا 100 امور باربري را براي شما عزيزان انجام مي دهد. شما مي توانيد قبل از درخواست ماشين باربري، از ما پرنسل بسته بندي شركت آمور بار در جهت بسته بندي درست و محكم لوازم منزل خود استفاده نمائيد.

باربري تهران به كرمانشاه

پس از بسته بندي نوبت به رزرو ماشين باربري مي باشد. ماشين باربري را بايد با توجه به ابعاد و وزن بار خود انتخاب نمائيد. به اين صورت كه اگر بار شما بيشتر از 2 تن وزن داشته باشد بايد از خاور جهت حمل لوازم خود استفاده نمائيد و همچنين اگر از وزن كمي ولي ابعاد بيشتر از 3 متر باشد هم باز مجددا بايد از خارو استفاده شود.

به صور كلي از نيسان براي حمل بارهايي با وزن 2 تن و ابعاد كمتر از 3 متر استفاده مي شود. لازك به ذكر است كه تمامي رانندگان نيسان شركت آموت بار داراي چادر برزنتي مي باشند. چادر برزنتي اين امكان را به شما مي دهد كه بار شما در هواي نامساعد مانند بارندگي و برف خيس و خراب نشوند. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب: باربري،نيسان بار،باربري آموت بار،باربري نيسان بار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۸:۲۸ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)

باربري تبريز

تبريز در قسمت شمال غربي ايران قرار گرفته است و باربري از آنجا به صورت خرده بار با نيسان بار و بار دربستي با خاور و كاميونت توسط باربري آموت بار انجام مي شود.

خدمات باربري آموت بار:

باربري چالوس

باربري آمل

باربري نيسان بار تهران

باربري تهران به مشهد

باربري تهران به تبريز

باربري از تبريز

تبريز در قسمت غربي ايران مي باشد و با استان هاي شرقي ايران از جمله خراسان رضوي ، سيستان و بلوچستان ، خراسان جنوبي و .... فاصله زيادي دارد. بسياري از مردم به دنبال باربري هستند كه هم داراي اطمينان باشد و هم هزينه كمي را در قبال اين مسافت طولاني نسبت به بقيه باربري ها دريافت كنند.

سامانه باربري آموت بار ارزان ترين باربري در ايران است. بدليل پايانه بودن اين سامانه هزينه باربري نسبت به باربري هاي ديگر بسيار پايين مي باشد.

باربري اثاثيه منزل تبريز

اثاثيه منزل از حساس ترين باربري ها بدليل وجود ظروف شكستي ، وسايل چوبي مانند مبل و ... مي باشد. سامانه باربري آموت بار با ارائه كارگر مخصوص بسته بندي اثاثيه منزل نگراني شما را از جانب خسارت به وسايل برطرف مي كند.

كارگر بسته بندي تمامي اثاثيه منزل شما را به صورت حرفه اي و كاملا مطمئن بسته بندي مي كنند و خيال شما را از بابت خسارت و آسيب ديدگي در حين بارگيري و باربري راحت مي كند.

بسته بندي اثاثيه منزل

كارگر بسته بندي در زمان حمل اثاثيه مي‌ تواند كمك بسيار بزرگي به شما بكند. اكثريت افراد در زمان باربري اردبيل به شهرستان دچار نگراني و استرس مي‌ شوند. و امكان دارد خيلي چيزها را فراموش كنند.

خدمات حمل اثاثيه منزل از تبريز به تهران

حجم كار جا به جايي بيشتر به بسته‌ بندي كردن اثاثيه منزل ربط دارد. اگر بدانيد كه در يك روز مي شود كل اثاثيه شما را جا به جا كرد و همچنين باربري آن را انجام داد. قطعا ديگر نگراني و استرسي از جهت جا به جايي به منزل نداريد. چون مي‌ دانيد اين كار به سادگي توسط باربري تبريز به شهرستان آموت بار انجام مي شود.

شماره نمايندگي آموت بار در تبريز 09149866851 مي باشد. سامانه آموت بار بصورت شبانه روزي آماده خدمت رساني در زمينه ترانزيت و باربري مي باشد فقط كافيست با تلفن همراه خود بار خود را به سامانه آموت بار اعلام كنيد تا در كمترين زمان ماشين مورد نظر براي بارگيري براي شما ارسال شود.

ارسال خرده بار از تبريز

تبريز به دليل وجود شهرك صنعتي هاي متعددي نياز به باربري بصورت خرده بار دارد. . برخي از بارها بسيار حجم و وزن كمي دارند و نياز به نيسان و يا خاور دربستي ندارند. آموت بار بارهاي كوچك را بصورت خورده بار ارسال به شهرستان ها ارسال مي كند. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب: باربري نيسان بار تهران،باربري آمل،باربري آموت بار،باربري چالوس،باربري تهران،باربري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۱:۳۷ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)

باربري شهرك صنعتي بندرعباس

بندرعباس مركز استان هرمزگان و بزرگترين بندر ايران است و در جنوب كشور واقع شده است. اين شهر بدليل قرار گرفتن در منطقه اقتصادي و راهبردي تنگه هرمز از قطبهاي اقتصادي ايران ميباشد. در اين شهر چندين شهرك صنعتي وجود دارد كه واحدهاي صنفي و توليدي اين شهركها انواعي از محصولات را توليد مي كنند و براي عرضه به شهرهاي ديگر ارسال مي كنند.

خدمات باربري دي بار:

باربري مشهد به تهران

باربري اصفهان

باربري شيراز

باربري اهواز به تهران

باربري رشت به تهران

باربري شهرك صنعتي بندرعباس شامل ارسال بار از اين شهركها به استانها و شهرهاي ديگر كشور مي باشد. نمايندگي باربري دي بار در شهر بندرعباس با اين شهركهاي صنعتي همكاري چندين ساله دارد كه خدمات اين شركت در اين مقاله ارائه شده است. پس تا پايان مطلب با ما همراه باشيد.

باربري شهرك صنعتي بندرعباس به تهران

فاصله بندرعباس تا استان تهران حدود 1287 كيلومتر است كه حدود 13 تا 14 ساعت راه است كه مسيري بسيار طولاني است. محصولات توليدي، صنعتي، غذايي و … كه در شهركهاي صنعتي بندرعباس توليد مي شوند با ماشين هاي باربري سنگين نظير كاميون، كاميونت، خاور و ماشين هاي سبك نظير نيسان بار و وانت بار به همه نقاط كشور ارسال مي شوند.

تهران هم از جمله شهرهايي است كه مقصد و محل فروش اين محصولات است زيرا به دليل مركزيت و پرجمعيت بودن همواره بازار پرفروش و سودمندي براي محصولات توليدي اين شهركهاست. شركت باربري دي با بيش از دو دهه سابقه باربري همواره آماده همكاري و ارائه خدمات باربري به واحدهاي صنفي اين شهركهاي صنعتي ميباشد.

انواع ماشين هاي باربري در شركت دي بار

  • وانت پرايد: اين نوع وانت وزن تا 500 كيلوگرم را مي تواند حمل كند.
  • وانت آريسان: اين نوع وانت تا وزن 900 كيلوگرم را حمل مي كند.
  • وانت پيكان: اين نوع وانت توان حمل بار تا 1000 كيلوگرم را دارد.
  • وانت نيسان : اين ماشين توان حمل بار تا 2000 كيلوگرم را دارد.
  • خاور: اين نوع كاميون توانايي حمل ظرفيت 3 تا 6 تن بار را دارد. دو نوع مسقف و غيرمسقف هم دارد كه نوع مسقف اكثرا براي حمل اثاثيه منزل به كار مي رود.
  • كاميون تك محور: اين كاميون (كاميون تك) توان حمل 10 تن بار را دارد.
  • كاميون دو محور: اين نوع كاميون (كاميون جفت) ظرفيت حمل 15 تن را دارد.
  • تريلي: اين باركشها براي 15 تن به بالا استفاده مي شوند و وزن استانداردي كه مي توانند حمل كنند 22 تا 25 تن است.

براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب: باربري،نيسان بار،وانت بار،باربري اصفهان،باربري دي بار،باربري مشهد به تهران،باربري شيراز،باربري اهواز به تهران،باربري رشت به تهران،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۶:۰۷ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)

باربري اسلام شهر

شهر اسلام شهر در قسمت جنوبي استان تهران قرار دارد. در منطقه اسلام شهر كارخانه هاي متعددي از جمله كارخانه قطعات ماشين ، كارخانه آهن و … مي باشد. باربري از اسلام شهر نياز به باربري مطمعن و سريع دارد. زيرا براي ارسال كالا از آنجا به شهرهاي دور سرعت عمل دخيل مي باشد. 

خدمات باربري آموت بار:

باربري تهران به اصفهان

باربري بندرعباس به تهران

باربري تهران به مشهد

باربري نيسان بار

حمل بار از اسلام شهر به زنجان

يكي از بيشترين باربري هايي كه از اسلام شهر انجام مي شود باربري به زنجان مي باشد. باربري به زنجان مي تواند محصولات صنعتي و غذايي و باشد. براي ارسال بارهايي مانند محصولات غذايي نياز به ماشين هاي يخچالدار مي باشد و براي بارگيري هاي محصولات صنعتي بايد كاميون ، تريلي و يا خاور ارسال شود و همچنين براي ارسال محصولات ديگر ماشين هاي مخصوص به آن محصول ارسال مي شود.

باربري اسلام شهر به كردستان

يكي از باربري هايي كه بسيار زياد انجام مي شود باربري از اسلام شهر به كردستان و بالعكس مي باشد. باربري از اسلام شهر به كردستان نياز به تجربه و شناخت كامل جاده دارد زيرا فاصله بسيار زيادي بين اين دو شهر مي باشد.

تلاش و كوشش آموت بار باعث شده است كه تا كنون بتواند 34 نمايندگي رسمي در سراسر كشور تأسيس نمايد تا شما مردم عزيز ايران در هر كجاي ايران تنها با شماره گيري نمايندگي شهر خود با شماره 09191491279 بار خود را اعلام كنيد و از بين رانندگان اين سامانه يكي را به دلخواه با توجه به نوع بار و حجم بار خود انتخاب نمائيد. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب: باربري،باربري نيسان بار،نيسان بار،باربري آموت بار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۶:۳۵ توسط:amutbar موضوع: نظرات (0)